wtorek, 5 marca 2013

Przestałam ... :'(

Przestałam pisac bo jestem załamana... :'( Teraz wiem że rzekomi "obserwatorzy" są bo są ale na bloga nie wchodzą... Jestem załamana... No ale nic. Będę rzadziej pisać bo po 1 muszę się poprawić w nauce a po 2 mam mało czasu.
Coś tam o dzisiejszym dniu.
Dzisiaj było zajebiście <3 <3
Pierwsza lekcja polski. Oglądaliśmy film. Młodzi gniewni<3 poolecam :D
Potem w-f i znów ręczna -,- dobija mnie to chociaż ją uwielbiam 
Następnie matematyka to na 3/4 lekcji była pani pedagog :D
Potem angielski to żadna nowość.
Chyba potem była religia. Dostałam dwie 5 !!  Fuck Yeah !!
Fizyka -> sprawdzian. Szczerze? Banalny. Może dlatego że miałam otwrty zeszyt a babka i tak sie nie skapnęła. Ona w ogóle jest nie ogarnięta... >.<
Historia i mieliśmy jakiś hu*owy quiz ... Boże :/
No i godz. wolna bo była 14 a dopiero o 15 mieliśmy autobus. Najpierw wybrałyśmy się na jaśka (Jasieniec) i gdy szłyśmy koło podstawówki w 6 ja,Klaudia,Sania,Wera,Mila,Ewka i spotkałyśmy znienawidzone "koleżanki" z 6 klasy Anka coś tam : O ja pier*ole. A ja : To się kur*a Pier*ol. >.< Potem sytuacja sie powtórzyła. Mój kolega chodzi jedną z ich klasy a ja się z nim koleguję i Anka tak do tej dziewczyny z którą on chodzi : Przyjaciółeczka twojego chłopaka (x5) a ja: to było do mnie bo jak tak  to masz wpier*ol. Sorki że przeklinałam ale mnie na maxa wkurzyła !! Dobra narazie wszystko idę się uczyć niemca, chemii, polskiego i geografii bo kartkówki. :P Idem jeść toosty <3 :D :D 

1 komentarz:

  1. masz 33 obserwatorów, a nikt nie komentuje, bo nie piszesz o niczym co by miało kogoś interesować, sorry za brutalną prawdę.
    Zacznij pisać z sensem, składnie i poprawnie, to zainteresowanie wzrośnie.

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie miłe komentarze bardzo dziękuje.
Tylko błagam nie komentujcie typu "Fajny blog zapraszam do mnie"
Wtedy widać że nie przeczytaliście posta i nie doceniacie mojej pracy w to włożonej a ja się na prawdę staram ;)