sobota, 2 marca 2013

Siemaaanko :D

Zrobiłam ciastooooo :D Może dodam zdjęcie jak jest już upieczone :3 Dzisiaj przyjeżdżają moi dziadkowie -,- Bosze... Ogółem wczoraj oglądałam "Zanim odejdą wody" i "Wiecznie Żywy" no fajny filmy. :D Dzisiaj może obejrzę jakiś film akcji. Uwielbiam filmy komediowe i akcji. Filmów nie będę opowiadać bo sami musicie obejrzeć :D ! Wstałam dzisiaj ok. 9:00 ... Teraz muszę posprzątać dom :( Bo niestety przyjeżdża babcia z dziadkiem. No i tak moi rodzice śpią w gościnnym bo mają remont a dziadkowie przyjeżdżają na noc więc wychodzi na to że nie mamy więcej łóżek bo w gościnnym rodzice zajmują więc prawdopodobnie mama z tatą będą spać u mnie na materacu -,- No supper po prostu :/ Dobra może jakoś wytrzymam.  Ale cieszę się bo pewnie babcia da mi kasę a ja zbieram na słuchawki za 350 zł. :D :D No to jest jedna dobra strona a 2 że pewnie dziadek też mi da :P No i słuchawki będą. Tata powiedział że ze swoich mi nie kupi bo sama muszę zacząć zarabiać żeby się dowiedzieć jak to jest ciężko i jakie to jest szczęście jak sie zdobędzie cel. No to na razie tyle papapapapa ;* 

I słuchawkii <3 ładne ? ^^ 

1 komentarz:

Za wszystkie miłe komentarze bardzo dziękuje.
Tylko błagam nie komentujcie typu "Fajny blog zapraszam do mnie"
Wtedy widać że nie przeczytaliście posta i nie doceniacie mojej pracy w to włożonej a ja się na prawdę staram ;)