sobota, 16 lutego 2013

Domowy zwierzyniec. Ale mój ♥

Może i weźmiecie mnie za wariatkę, ale taka juz jestem. Mam : 4 koty, 3 psy, rybki, żółwia. Cztery koty dlatego że moja kociczka urodziła 4 małe kotki. Jednego oddaliśmy w dobre ręce do Warszawy. Miał na imię Rysioo ! Pozostałe trzy albo mogliśmy zakopać ( czego nigdy bym nie zrobiła) albo zachować. Postanowiliśmy zatrzymać. I teraz dzięki temu mam : Pipi, Pączka, Trelka i Rudiego. Wszystkie są wykastrowane. Oprócz Rudiego. On jest wnęty czyli coś tam ma z jednym jajkiem :) i mu zostało i ciągle czuje popęd do kocic. No ale przejdźmy do psów, mam : Bajbusa, Benka i Dżeka. Bajbus był kupiony po śmierci naszego kochanego psa bernardyna. Teraz on jest labladorem. Jest kochany. Benek jest jeszcze małym szczeniaczkiem. Kupiliśmy go we wrześniu bo się nad nim zlitowaliśmy. A Dżek, to nawet nie jest mój pies. To jest pies mojego wujka który kiedyś mieszkał koło nas. Przywiózł nam go mówiąc że go zabierze i co ? Wyprowadził sie a psa nie zabrał. Dżek jest strasznie zdziczały i go nie lubię bo nie już nie raz pogryzł... A no i żółwik. Fraaanekk ! Ma 15 lat. Kocham goo :3 



 Rysiooo :3
 Trelek
 Rudi
 Bajbus <3
 Pączuś
 I Beno :D

A no i tutaj jeszcze oczywiście Pączyla :P

4 komentarze:

  1. Słodkie zwierzaczki. ^.^
    Spodobał mi się twój blog, będę często zaglądać. :)

    Zapraszam do mnie:
    http://carmelowysen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Slodziaki :) ja niestety nie mam juz zwierzat :)
    Blog ciekawy :)

    Zapraszam do mnie --> rujnujac-samych-siebie.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie uważam cię za wariatkę, to fajnie mieć taki zwierzyniec w domu ♥
    słodziutkie zwierzątka ♥
    obserwuję i liczę na to samo.
    http://fuucking-reality.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne masz zwierzaczki.Kocham zwierzęta,ale mam alergię i kój tata nie pozwala mi mieć zwierząt:( Zaobserwuję i mam nadzieję na to samo ;)
    Mój blog http://dara-lov.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie miłe komentarze bardzo dziękuje.
Tylko błagam nie komentujcie typu "Fajny blog zapraszam do mnie"
Wtedy widać że nie przeczytaliście posta i nie doceniacie mojej pracy w to włożonej a ja się na prawdę staram ;)