poniedziałek, 25 lutego 2013

Nowy dzieeń :D

Siemanko. Dzisiaj wstałam o 09:30. Dlaczego? Bo wczoraj siedziałam do 3 w nocy. Nawet nie wiem dlaczego. Tak jakoś mi się zachciało. Ale było fajnie :3 Siedziałam i robiłam profilek na zapytaj. A tak w ogóle oceńcie :3 Mój nowy profil. Ogladam teraz Asdf Movie 1 2 3 4 5 6 <3 :D :D. "Siemanko", "- Ładny kapelusz. - O dzięki. - Nie zrozumiałeś mojego sarkazmu. - A ty nie masz mordy !" " Miś na księzycu - Ale co ja tu robie?". "Obawiam się że jestem gejem. - po czym pan poznaje? - Tęczaaaaa *o* ". " Lubię śpiewać! - Lubię tańczyć! - Lubię pociągi -_-- Szuuuuuu" :d :D 



1 komentarz:

  1. Zajrzałam bardzo fajny ;)
    Zapraszam do siebie.
    Pozdrawiam Miho.

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie miłe komentarze bardzo dziękuje.
Tylko błagam nie komentujcie typu "Fajny blog zapraszam do mnie"
Wtedy widać że nie przeczytaliście posta i nie doceniacie mojej pracy w to włożonej a ja się na prawdę staram ;)