niedziela, 24 lutego 2013

No a więc ...

Byłam dzisiaj w Jankach <3 Napierw kupiliśmy z rodzicami lody mhmmm pycha. Ja wzięłam sorbet z czarnej porzeczki oraz cytryny. Potem o 13:10 mieliśmy film "Szklana Pułapka 5". Zarąbisty ! :D Chyba najlepszy film jaki kiedykolwiek oglądałam :D !! Najlepsze to było jak McClane Pojechał do Moskwy odbić syna ale wmawiał sobie ciągle strzelając do ludzi że jest na wakacjach ! :D Oj chciała bym mieć takie wakacje,. Potem po filmie łaziliśmy po sklepach. Ja sobie kupiłam koszule w reserved za ok 70.00 zł, spodnie takie ciemno zielone w Cubusie za jakieś też 70 zł, kolczyki za 20 zł w reserved, no i oczywiście torbę do szkoły taką fajofą czarną bo plecak mi się całkowicie rozwalił :P A ona kosztowała ok 120 zł A no i skarpetki hehe w H&M ;) Potem jeszcze pojechaaliśmy do empika i RTV AGD z tatą bo mama siedziała w rossamanie, a ja z tatą nigdy z nią. Wolimy sami połazić :D Mieliśmy kupić taką gra na PSP3 ale nie byłooo ;'( A no i  żeby jeszcze było mało to mama w domu ściągnęła "Szklana Pułapka 4" bo byliśmy przekonani że nie oglądaliśmy, ale oglądaliśmy. No ale nie zaszkodzi jeszcze  raz ;). No jutro do szkoły nie idę bo są rekolekcję a ja zaznaczyłam że będe siedzieć w domuu :D Pewnie będę dużo jutro pisać ale nwm bo może mi tata da karę na kompa ... :( Dobra to na razie tyle papa ;*


1 komentarz:

  1. fajny blog :D mala rada dodawaj większe zdjęcia bo przy takich małych trzeba sie troche wysylic ;]
    a ogolnie jest spoko :D na pewno bede tu wpadać częsciej :)
    obserwuje i licze na rewanz ;)
    http://hahoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie miłe komentarze bardzo dziękuje.
Tylko błagam nie komentujcie typu "Fajny blog zapraszam do mnie"
Wtedy widać że nie przeczytaliście posta i nie doceniacie mojej pracy w to włożonej a ja się na prawdę staram ;)