sobota, 16 lutego 2013

Peech :'(

Dzisiaj to ja mam wieeeelkiego pech. Miałam pojechać na "Szklaną pułapkę'' a tu dupa ! Tata jest chory. Przecież ja zaraz nie wytrzymam i wybuchnę. ! Niestety muszę się teraz obejść ze smakiem :( Mam nadzieję że za tydz. pojedziemy albo przynajmniej w tyg. z koleżankami ale wątpię bo one nawet nie wiedzą co to jest "Szklana pułapka". One oglądają tylko te swoje seriale. A ja nigdy w życiu nie obejrzę żadnego serialu. Nie jestem taka jak inne. Inne dziewczyny grają w simsy a ja w call of duty. Mmm zajebista gra :* Teraz tylko nie mogę przejść misji w Chinach. Jestem tam na wojnie i strzelam z automatu i jakoś nie mogę przejść bo ich ciągle przybywa ! Nie rozumiem tej misji. W ogóle nie do przejścia. Ciągle mnie zabijają ;3 


1 komentarz:

  1. Też mam ochote oglądnąć sobie ale nie mam kina w pobliżu -,-

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie miłe komentarze bardzo dziękuje.
Tylko błagam nie komentujcie typu "Fajny blog zapraszam do mnie"
Wtedy widać że nie przeczytaliście posta i nie doceniacie mojej pracy w to włożonej a ja się na prawdę staram ;)