sobota, 23 lutego 2013

Życie po 20:00

Jak z tytułu posta wychodzi po 20:00 była u Sobierajów ... Kamil (14 lat chodzi ze mną do klasy) Krystian (o rok starszy) i Kondrat to nwm chyba 19. lat. Było na początku fajnie bo zawsze się ich wstydziłam itp. a dzisiaj cud normalnie gadaliśmy. Siedzieliśmy ok 2:30 h. w takim małym pokoiku z telewizorem. Potem poszliśmy do Kamila do pokoju. Był jeszcze Patryk ( Brat, chodzi ze mną do klasy - Skowron) i Kacper( Jego młodszy brat chodzi do 1 klasy) Zaczęliśmy grac w nogę u nich w pokoju. I oczywiście jak t nie Kacper musiał się rozbeczeć -,-. No nie było tak źle z wyjątkiem że jestem straaasznie głodna bo nic tam nie jadłam bo nie chciałam. 

Zdjęcia :D :D


 Kacper

 Patryk
 Patryk i Kacper
 Kamil i Kacper
 Kamil próbujący schować piłkę przed Kacprem 
 " Na Skowronaaa !! "
"Ała moja noga ! "

Przepraszam że rozmazane ale robiłam z ukrycia
No i tutaj jeszcze pieski które wujek mi pokazał. Jego suczka Kulka się oszczeniła

Tutaj stoją takie 2 małe. Widać tylko świecące oczka 1 ale drugi też tam jest <3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za wszystkie miłe komentarze bardzo dziękuje.
Tylko błagam nie komentujcie typu "Fajny blog zapraszam do mnie"
Wtedy widać że nie przeczytaliście posta i nie doceniacie mojej pracy w to włożonej a ja się na prawdę staram ;)