wtorek, 26 lutego 2013

Małe dziecko! Małe dziecko!

Koooooooocham być dzieciakiem <3 Kocham, kocham, kocham i z tego nie wyrosnę <3 Po prostu. To nie jest głupie. 4/5 z nas chce być już dorosłymi, ale po co ? Dziecko może wszystko. Bawić się w podchody, skakać i przede wszystkim się dobrze bawić. U dorosłych na spotkaniach główną rolę spełnia alkohool:( Ale u dzieci to właśnie jest towarzystwo. Nie ważne gdzie, kiedy, po co ważne z kim <3 Nie wiem dlaczego to napisałam po prostu wyraziła to co czuję i po mimo że mam 14 lat kocham zabawę <3







3 komentarze:

  1. Dzieci mają łatwiej. :)
    http://iloveeverythingihave.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Po 18 urodzinach wszyscy chcą już być dziećmi i z wiekiem coraz bardziej dziecinnieją :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dokładnie, zgadzam się z tobą, taraz przechodzimy najlepsze chwile w życiu. Przy okazji: http://doska-doskaaa.blogspot.com/

    : ))

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie miłe komentarze bardzo dziękuje.
Tylko błagam nie komentujcie typu "Fajny blog zapraszam do mnie"
Wtedy widać że nie przeczytaliście posta i nie doceniacie mojej pracy w to włożonej a ja się na prawdę staram ;)