niedziela, 17 lutego 2013

Muuuzykaaa

Moje życie jest oparte na muzyce. Szczerze to prawie każdy z mojej rodziny jest muzykiem albo kimś tam. Mój tata jest Dj i gra nam na dyskotekach :( Nie fajnie. Ja za to śpiewam i też uczę się grać gitarze i mikserze. Głównie plany na życie sportowiec ale po za tym to muzyka. Np. Dj albo coś w tym stylu. Od małego kochałam muzykę. Nawet nie raz grałam na dyskotekach tata mi pozwalał. Już trochę to ogarniam ;) Często ściągam tacie właśnie muzykę z internetu. Teraz sb słucham Far East Movement Get up <3 Mmmm I love It :D 






4 komentarze:

  1. Fajne zdjęcia ;)) U mnie też muzyka towarzyszy od dziecka, chociaż nikt nie jest związany z muzyką z rodziny ;)
    http://ofcpatty.blogspot.com - zapraszam w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. śmieszne zdj : D
    U mnie niestety nikt nie śpiewa lub gra na czymś : <

    Zapraszam na mojego bloga :
    http://holidaylovezp.blogspot.com
    Blog opowiada o zwykłej nastolatce która przeprowadza się do nowego miasta , a tam poznaje swojego jedynego <3
    Jest już rozdział 9 !

    xx.
    Klaudia

    Wejdziesz ?
    Skomentujesz ?
    Obserwujesz ?
    Polecisz ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne fotki. Blog też niezły. Zapraszam do mnie perfectlyfashionable.crazylife.pl

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie miłe komentarze bardzo dziękuje.
Tylko błagam nie komentujcie typu "Fajny blog zapraszam do mnie"
Wtedy widać że nie przeczytaliście posta i nie doceniacie mojej pracy w to włożonej a ja się na prawdę staram ;)