środa, 20 lutego 2013

trolololo :-D

Haha. nie no dzisiaj w szkole.to bylo prze komicznie. aha i naj pierw chciala bym was ostrzec poniewaz pisze z telefonu i moga byc gdzie niegdzie jakis bledy. No ale wrocny do szkoly. Najpierw matma i kartkowka no ale nawet prosta. Potem informatyka a ja cala informatyke przepisalam na sms :D No ale bylo fajowsko. Dzisiaj niestety nie mielismy w-f. Po informatyce mielismy polskiii. Pani puscila nam jakas smiezzna komedie :D No nie bylo tak zle. Potem niemiec i katkowka z kolorow i rzeczy szkolnych takich jak piornik itp. Wiem.ze mam 1 zle a 1 nie napisalam. Potem chemia i sprawdzian. Dzisiak ogolem mielismy 3 sprawdziany a mielismy miec 5 :o No dzsiajesza najlepsza lekcja to byla geografia. Weronika sie ciagle wyglupiala a ja juz plakalam.ze smiechu. Dzisiaj dla nas z Weronika byl dzien walenia sie z liscia. na kazdej przerwie od niej dostawalam a ona.ode mnie. Dobra muzze konczyc bo mam kare na kompa i dlatego nie jestem na nim tylko na telefonie. Zaraz jade na korki z anglika. Naraaa :* 

1 komentarz:

  1. Nominowałam Cię to Liebster Award ^^
    Więcej informacji znajdziesz na moim blogu w zakładce pod tym tytułem ♥ -> http://the-good-life-lusi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie miłe komentarze bardzo dziękuje.
Tylko błagam nie komentujcie typu "Fajny blog zapraszam do mnie"
Wtedy widać że nie przeczytaliście posta i nie doceniacie mojej pracy w to włożonej a ja się na prawdę staram ;)