niedziela, 17 lutego 2013

Koooocham ten film. to wszystko dzieje się tak szybko. Tsunami, szpital, poszukiwania, głębokie razy, jeszcze raz poszukiwania i szczęśliwe zakończenie. Tylko to zakończenie. Moim zdaniem było wszystko super i zgadzam się z tym " Każdy szczegół zasługuje na oscary" ale powinni jeszcze moim zdanie nagrać leczenie i już ich szczęście gdzieś w mieście. gdybym ja takie coś przeżyła trauma do końca życia. Te głębokie rany. Boska :* Jeżeli ktoś nie był to strasznie polecam 

1 komentarz:

  1. no ja też jest super :) pod koniec się omal nie poryczałam ;)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie miłe komentarze bardzo dziękuje.
Tylko błagam nie komentujcie typu "Fajny blog zapraszam do mnie"
Wtedy widać że nie przeczytaliście posta i nie doceniacie mojej pracy w to włożonej a ja się na prawdę staram ;)