czwartek, 21 lutego 2013

Tata właśnie skasował mi karę na koompaa :D Hahah mogę już pisać :D. Właśnie w tej chwili rozmawiam z kolegą przez telefon i on śpiewa pod prysznicem i stawia sobie rzęsy na irokeza. :D Dobree :P A ja nie mogę przestać się śmiać >,< Mam Mondeoooooo !! :D No ale trochę o szkole. Dzisiaj było zarąbiście :3 Najpierw matma to pani oddała kartkówki i dostałam 3 ! :D Wszyscy się cieszą. :D Potem w-f i ograłyśmy dziewczyny z 1a których było 10 a nas było 4. Wygrałyśmy 3:1 . No potem religia i pani znów nam przełożyła sprawdzian. Huraaa !. Potem angielski i to to normalnie. Potem polski którego nie było więc poszliśmy na hale na 2 w-f ! :D ^^ Potem chemia i to chyba była najgorsza lekcja ale to tam... A jeszcze na 15 min. przerwie przed chemią (My miałyśmy z Sanią dyżur dzisiaj w sklepiku i sprzedawałyśmy) Kolega podszedł i zaczął grzebać w  moim plecaku. Porozwalał wszystko, czesał się moją szczotką i jeszcze potem mi napisał że miałam mokre spodenki od w-f -,- tag tag jak je miałam jakieś 5 min. przed ty jak je wziął. No ale jego zdaniem się podnieciłam na jego widok. No ok... Ja nie wiem jak jego mama może wytrzymać krzyki jak bierze prysznic. On się drze na cały dom i śpiewa. Mhmmm Lubię to :D Hehe 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za wszystkie miłe komentarze bardzo dziękuje.
Tylko błagam nie komentujcie typu "Fajny blog zapraszam do mnie"
Wtedy widać że nie przeczytaliście posta i nie doceniacie mojej pracy w to włożonej a ja się na prawdę staram ;)